El cuento: un recurso para la integración
¿De dónde partimos?Imaginamos un aula de estimulación basada en la metodología de trabajo por rincones utilizada, generalmente, en la...
Cap a una altra pràctica de l´avaluació: encerts i dificultats
Grans reptes per a l’escola: un canvi de paradigma on l’alumnat és el protagonista del seu aprenentatge, metodologies competencials...
Els set primers anys de vida
Com puntua l’alumnat de secundària
La puntuació és un tema complex en el qual intervenen factors sintàctics i discursius, a més de prosòdics. Aquesta ...
¿Dónde aprendemos realmente hoy?
COMLIN-FIC: una nueva visión de la formación
Aprendre a viure
Si ens fonamentem en les necessitats humanes reals, descobrirem tot un món de coses que ens interessen, que voldríem saber.
Quina escola per a quina societat?
«Quan vam anar de colònies, vam donar, a cada nen i a cada nena, una llista del que havien de portar. Les vam comentar a la classe i un...