Josep M. Artigal, mestre d’anglès. «Yes, we can!»
Què significa un currículum al servei dels aprenentatges de l’alumnat i gestionat democràticam...
En aquestes ratlles, hi hem volgut exposar el sentit de la democràcia quan aquesta omple l'aula i esdevé un puntal en l'organització d...
Maestros y estudiantes de maestro, juntos para una escuela más digital. Una experiencia de apren...
Juegos y juguetes, la carta a los Reyes Magos
El año pasado, una madre me enviaba perpleja la carta a los Reyes Magos de sus hijos. Decía aproximadamente así:Queridos Reyes Magos "...
Descubriendo enigmas
IntroducciónLa cotidianidad nos plantea de forma continua situaciones enigmáticas que requieren de una solución exitosa para proceder ...
¿Cómo se debería acoger al profesorado nuevo?
Salimos de las escuelas de pedagogía con muy poca experiencia y con unos aprendizajes cuestionables. Es cierto. Pero también es cierto ...
Multimodalitat i educació literària
La literatura infantil i juvenil digital (LIJD) presenta reptes interpretatius nous per als lectors en formació. Aquest article se centra...
Projecte «Miró: geometria i color»
El projecte tracta d’acostar l’art contemporani als infants de 2 i 3 anys. Si bé en aquestes edats es treballa d’una manera g...