És possible un temps que afavoreixi aprenentatges de qualitat?
Si el temps ha de ser un aliat en la feina que realitzem, cal fer-ne un replantejament en la seva essència. No cal esmerçar més temps ...
Barcelona, Aula de Ciudadanía como espacio y tiempo de educación no formal
Secundaria: ¡RECopilemos!
Material para el alumnado: Descubriendo enigmas
Bajo presión
Carl Honoré se hizo famoso por su libro Elogio de la lentitud, en el que resumía el pensamiento y las características de los movimient...
Tallers per a famílies: el dol i l’acompanyament dels infants
Els centres educatius ofereixen –a través de les seves associacions de pares, mares i famílies–tallers i xerrades per a l’...
Formar lectors aventurers
La bretxa entre una formació escolar sobre l’estructura narrativa restringida i la complexitat d’aquest recurs a la literatura infa...
Sóc i sento de tots colors
La necessitat de comunicar-nos entre nosaltres provoca que, a l’escola, els docents fem un plantejament per tal que la didàctica sigui m&...