Mantenir l’ànim
Per mantenir l’ànim, ens podríem preguntar per què no estem contents, què és el que ens treu l’alegria,...
Proyecto TRADDEC. Percepciones del profesorado chileno
Presencia de "la transición" en el curriculum escolar obligatorio chilenoAl examinar cómo se presenta la memoria sobre la transición e...
El fet educatiu quotidià i el silenci de l´experiència
L’emergència de l’experiència i l’emparaulament realitzat per les dones i els homes que, dia rere dia, narren i conten...
Aprendre a nedar entre l’oceà de les imatges
Els llibres són un dels llocs on els infants troben les claus per comprendre el món on viuen, el món on creixeran i es faran adults. D...
Había una vez, un nuevo tiempo…
¿Debe regularse la forma de vestir en los centros?
“¡Yo me apunto a hacer trabajos de investigación!”
Durante los días 18, 19 y 20 de noviembre del 2008 se celebró en Ourense Galiciencia, la Semana da Ciencia Tecnópole 2008, durante la ...
La voz del profesorado y el alumnado de Rivas Vaciamadrid
El CEIP Dulce Chacón lleva participando los tres años consecutivos que se ha celebrado el proyecto de las audiencias públicas infantil...