És possible un temps que afavoreixi aprenentatges de qualitat?
Si el temps ha de ser un aliat en la feina que realitzem, cal fer-ne un replantejament en la seva essència. No cal esmerçar més temps ...
Material para el alumnado: Descubriendo enigmas
El lideratge pedagògic (distribuït). Exemple de cronograma dels programes del curs 2019-2020. C...
Júlia Garcia: «Dels meus viatges he après que no hi ha un tipus únic de pedagogia ni una sola...
Segons el diccionari, viatjar és traslladar-se d’un lloc a un altre, generalment llunyà, per qualsevol mitjà de locomoci&oa...
Què significa un currículum al servei dels aprenentatges de l’alumnat i gestionat democràticam...
En aquestes ratlles, hi hem volgut exposar el sentit de la democràcia quan aquesta omple l'aula i esdevé un puntal en l'organització d...
Descubriendo enigmas
IntroducciónLa cotidianidad nos plantea de forma continua situaciones enigmáticas que requieren de una solución exitosa para proceder ...
Models organitzatius per a l´atenció a la diversitat
El número 4 dels objectius de l’Agenda 2030 de Desenvolupament Sostenible subratlla, entre altres, un antic dret educatiu: «garanti...
Una hipotètica revolta d’unes escoles hipotètiques.
El meu darrer treball sobre el temps (Domènech, 2009) pren com a excusa aquest concepte per proposar una nova mirada sobre l'educació q...