Fragilitats i fortaleses de l’escola
En una societat complexa, l’educació en general i l’escola en particular presenten una doble fragilitat. Atrapada entre disputes id...
Cati Jerez: «M’emociona la fortalesa i la capacitat de resiliència dels joves refugiats»
Cati Jerez és coordinadora del programa de suport que la Universitat de Barcelona promou a favor de les persones refugiades i provinents ...
L´aprenentatge servei a l´escola rural
L’aprenentatge servei (ApS) és una proposta educativa que fon intencionalitat pedagògica i intencionalitat de transformació...
Noticias de interés
Alumnado con pérdida auditiva
La "discapacidad auditiva" o "pérdida auditiva" son unos términos que engloban todos los grados de pérdida, desde la más leve hasta l...
Cocreant unes ciutats coeducadores
Les experiències de cocreació d’espai públic amb infants ens permeten sumar estratègies i metodologies per consolida...
La memòria activa
La discussió sobre l’ús de la memòria és un clàssic en educació. Fins a quin punt els avenços e...
Absentisme local enfront de mobilitat internacional
St. Mary’s, escola pública catòlica situada en un barri popular de Dublín, posseeix una doble realitat a les seves aules. D...