L’hort, una aula oberta a l’exterior
L’hort, un espai de treball compartit amb les famílies, el padrí expert i el professorat, ens proporciona situacions significative...
La LOMLOE i la modernització del currículum
El discurs literari infantil en el desenvolupament de la competència literària
Són molts els prejudicis que mostren algunes persones mediadores quan es volen acostar al discurs literari infantil. En destaca la concep...
Escoltant les veus dels infants a l’escola
Aquest article recull el procés de consulta realitzat a un grup de nens i nenes de cinquè de primària sobre els espais escolars d...
Pares i fills en aprenentatge dialògic
En el model educatiu de les comunitats d’aprenentatge, la participació de les famílies en les activitats escolars suposa un...
Naturalitzar el pati
Avui dia hi ha molts centres docents que es qüestionen el disseny i l’organització dels seus espais exteriors i que discuteixen sobr...
Reflexionar sobre la llengua per aprendre a escriure. Un repte difícil però necessari
En aquest text, hi reflexionem sobre la importància d'un ensenyament-aprenentatge dels coneixements sobre la llengua dialògic i context...
Georges Gusdorf