Motivación: Kamtxatka, la construcción de un sueño
Gènere i esport
Quan plantejo la qüestió del gènere i l'esport als meus estudiants de Ciències de l'Activitat Física i l'Esport, automàticament sur...
Temps per pensar?
Ni l’alumnat ni el professorat tenen temps per pensar. El model educatiu en el qual algunes persones disposaven de temps i de referents i...
El marco didáctico de la música en la enseñanza secundaria
El currículum preveu diferents ensenyaments que els nens i les nenes han d’aprendre al llarg de la seva etapa escolar i l’educaci&o...
Frato
Constantes psicológicas en la percepción de la obra musical: herencias teóricas y elaboracione...
constantesgrupos rítmicos superficiales, extracción de índices PreliminaresA Generative Theory of Tonal Musicconstantes psicológicasE...
Poliedros animados. Creatividad, matemáticas y TIC
Reflexions d’un tutor
L’escola no és només un lloc d’aprenentatge per als infants, sinó també per a les persones adultes que hi treb...