Com podem enfocar la intervenció pedagògica durant les visites culturals?
Actualment, les visites culturals promogudes pels centres docents són una activitat molt habitual. Tanmateix, els indrets on és present ...
Haciendo especial la música. Formas prácticas de hacer música
En muchas ocasiones los profesores nos preguntamos cómo hacer más atractivas y amenas nuestras clases de música. Obviamente no con la ...
John Abbott: «Els infants han nascut per aprendre, no per ser ensenyats»
Quin és el sentit de l’escola al segle XXI? Per reflexionar sobre aquesta qüestió, John Abbott recula fins a l’origen d...
Sortir a l’espai proper
L’escola Mas Rampìnyo, de Montcada, gaudeix d’un entorn privilegiat al qual les mestres volen retornar el valor educatiu que t&eacu...
La família a l´escola: aprendre fent…
Avui dia, l’escola infantil aposta per l’aprenentatge basat en l’experimentació. Algunes famílies desconeixen aquest m...
Viatjant a través del vent, sense por a l´huracà
Tots els esforços, totes les bones idees que es tinguin per presentar els llibres valen la pena. Sabem que els infants demanen els que e...
Com recuperar el temps per aprendre quan l’alumne és el subjecte?
Aquest curs, et proposem tractar el desenvolupament competencial des d’una mirada personalitzada de l’aprenentatge. Comencem amb aquest a...
La investigación musicológica en torno a la música tradicional
IntroducciónEufoníaPor música tradicional solemos entender aquella música anónima, de carácter popular, que ha llegado hasta nosotr...