Programar para enseñar musicalmente
La programació implica la previsió de possibles situacions que contribueixin a afavorir l’aprenentatge de l’alumnat. Partint...
Jaume Cela, mestre, escriptor i director. “S’ha fet gran…”
Tots els infants creixen. Tots menys un. D’acord... És una frase -afortunadament- ja escrita, però conté les paraules juste...
Música y prensa diaria
La prensa diaria como fuente de información musicalLa música -dice P. Merriam- es posiblemente el fenómeno cultural más omnipresente ...
Projecte de direcció, seguiment i rendició de comptes
Trastornos del espectro autista y calidad de vida
Las personas con trastornos del espectro autista (TEA) manifiestan graves dificultades para expresar necesidades, deseos, nivel de satisf...
“Ahí me siento agrupado.” Cinco claves inclusivas de la experiencia de un músico con síndrome ...
En el siguiente artículo se exponen algunas de las claves que han llevado a mi hermano, Rafael Calderón Almendros, a ser la primera per...
“Elementat estimat Watson!”. Argumentar i justificar
Des de l'època grega, els arguments formen part dels raonaments que serveixen per enunciar propietats i teoremes matemàtics.
Magnet, un regal per a la nostra escola
Us presentem una conversa a tres bandes que us ajudarà a conèixer el sentit, el procés i el treball que hem dut a terme a l&rsquo...