Linda Hargreaves: “Cal donar temps als infants perquè puguin pensar”
Cada cop és més evident la necessitat de potenciar les interaccions a l’aula, però, perquè tinguin els efectes desit...
Inteligencias múltiples y técnicas para desarrollarlas
Pedir ayuda: cuándo y cómo hacerlo
Amb l’alumnat que presenta una conducta problemàtica, hi ha moments en què el mestre o la mestra pateix dificultats per distanciar...
Eva Sivill, mestra a Oakland (Califòrnia). Amèrica… i el pot petit
Fa un any que l’Eva va decidir marxar a les Amèriques per viure una experiència irrepetible: treballar com a mestra de primà...
Escuela infantil y universidad
Programar para enseñar musicalmente
La programació implica la previsió de possibles situacions que contribueixin a afavorir l’aprenentatge de l’alumnat. Partint...
Repensar la pràctica
L'escola Francesco Tonucci, centre de nova creació situat al barri de Cappont de Lleida, es defineix com un espai que ofereix oportunita...
Treball a l’aula en contextos multilingües.
A partir de la descripció d'una experiència en el context del Canadà, en el present article, s'hi fan una sèrie de consideracions i r...