La materialización de una idea en obra artística
Punto de partidaHasta el año pasado en mi escuela se impartían créditos variables del área de visual y plástica. El volumen en el ar...
El treball a l'aula amb grups estables de convivència (II)
La crisi no permet fer-se enrere
La crisi no permet fer-se enrere L’afirmació que tota crisi pot representar una oportunitat per renovar-se i per canviar pot ser certa en...
«Educació a l’hora» i secundària obligatòria
Podem utilitzar el temps com una eina de transformació al servei de l’educació? Els horaris acadèmics poden ser un instrume...
Silenci
George Steiner, en la seva conversa amb Ladjali a "Elogio de la transmisión", fa referència al silenci, a la necessitat absoluta del sil...
Las altas capacidades y la creatividad
Jordi Jané, subdirector educativo de un centro de atención sociosanitaria para jóvenes y adole...
Ens parla des del Centre Sociosanitari Residencial CTE Julià Romea, d'atenció a nois i noies amb dificultats importants, alguns d’...
Experimentamos con el románico