Amb les famílies: Ser nena, ser nen…, en família
LOMCE y neoliberalismo
La LOMCE se’ns presenta com una referència per a l’excel·lència i per obtenir uns millors resultats en els diferents ...
Bloque IV. Danza
En aquest capítol presentem una sèrie d’activitats i jocs organitzats per edats i basats en un dels quatre blocs sobre els quals s...
Glosario
Com podem mantenir l´ànim tal com estan les coses?
Hi ha moltes maneres, sense fer demagògia, de ser alegres, optimistes, positius, entusiastes, d’anar engrescats per la vida. S’ha d...
Acompanyant mestres que comencen
Constatem que el professorat novell afronta una gran quantitat de reptes que posen a prova la seva dimensió més personal i que, molt so...
Entrevista amb Blanca Guerrero.
Blanca Guerrero ha treballat a les escoles infantils de Vitòria-Gasteiz i ara és la directora del Departament d'Educació. L'hem entrev...
¿Elitismo democrático o ciudadanía democrática?
Desde el inicio de la Guerra Fría, a finales de los años cuarenta, la creencia dominante entre los educadores musicales de las escuelas...