Amarats de cultura
Sobreposar-se a les «bombolles». Felicitem-nos! Felicitem! Respostes saludables
Sobreposar-se a les «bombolles» Felicitem-nos! Felicitem! Respostes saludables Sabem que ens hem trobat immersos, sense preparació pr&#...
Entre costuras
Entre costuras Los alumnos y las alumnas de 4.o de ESO han estado trabajando en la idea de cambiar el significado que expresa una imagen ...
Projecte per a alumnes amb altes capacitats basat en el model CAITAC i les intel·ligències múl...
L’alumnat amb altes capacitats necessiten programes actius d’aprenentatge que el motivin i que els permetin desenvolupar la seva creativi...
La integración de alumando de la USEE
El cas que exposem presenta la integració d’una unitat de suport a l’educació especial (USEE) en un institut i com els seus ...
El Museu d’Història de l’Art de Sentmenat
La matèria de l'educació visual i plàstica ens ofereix l'oportunitat d'apropar els infants al món de l'art, de convertir-los en prota...
Liliana Aldai.
La música como experiencia integradora en educación especial
La necesidad del claustro de un centro de educación especial de profundizar en la experiencia musical para el tratamiento de las dificul...