Introduïm la metodologia d´aprenentatge basat en problemes (ABP) a l´aula de tercer de primària
En el present article, s’hi relata l’experiència d’introduir la metodologia ABP en una aula de tercer de primària, amb...
Reforç per a l’autosuperació
Els premis concedits als millors estudiants de la classe, i que tenien com a objectiu motivar la superació, no sempre generen aquest efec...
Para redondear: Instalaciones para el juego presimbólico y simbólico
Sintonitzar l´educació
L’escola pública Pràctiques I, de Lleida, és un centre molt dinàmic que pren part en diverses propostes que donen se...
EN LÍNE@: ¿La coeducación se hace como es debido?
Optimicemos la gestión del tiempo en las reuniones
Alfabetización en medios, democracia y participación social
La alfabetización en medios es una cuestión central del mundo educativo. Preocupa, con razón, la sobreabundancia de mensajes mediátic...
Jaume Cela, maestro, escritor y director. «Se ha hecho mayor…»