Qui caça, el lleó o la lleona?
A l’escola 11 de Setembre, de Sant Quirze del Vallès, des de la biblioteca escolar, intentem oferir històries, treballar-les, come...
Tasques integrades de centre: la recerca d’una identitat pròpia
El treball als centres mitjançant tasques integrades --o aprenentatge basat en projectes-- se’ns presenta com una de les estratègi...
El naufragio de la educación globalizada
Música, cultura y sociedad: la enseñanza de la música a partir de problemas socialmente releva...
La investigación musical desde una perspectiva socioculturalAunque la consideración de los aspectos sociales y culturales en el estudio...
Codis QR per a tothom
La lectura de codis QR a l’escola obre un ventall molt interessant de possibilitats. En aquest article, s’hi presenta un exemple pr&agrav...
La millora dels processos d´ensenyament i aprenentatge competencials
La incorporació de decisions per al desenvolupament de les competències bàsiques (Cb) en l’alumnat demana un procés ...
¡Hemos encontrado la clave!
Educación artística, cultura y ciudadanía
Artes, conocimiento, afectos y valoresDesde la antigüedad clásica e incluso en épocas anteriores, la música y las artes han tenido un...