Quan l´escola és de tothom i tothom és l´escola
Quan l’escola es troba en un context d’alta complexitat, el treball que s’hi faci haurà de partir de la convicció que ...
De la realidad al juego simbólico, y del juego simbólico a las matemáticas
Experiencia en colaboración escuela-universidad
En aquest article, hi presentem el projecte de treball «Mira Miró», desenvolupat amb els infants de 5 anys del CEIP Virgen de Bel&e...
Aprendemos a jugar al ajedrez (segunda parte)
Jaume Cela, mestre, escriptor i director. “S’ha fet gran…”
Tots els infants creixen. Tots menys un. D’acord... És una frase -afortunadament- ja escrita, però conté les paraules juste...
Material per l’alumnat: Silenci, rondat un lipdub!
ENCUENTROSCONVOCATORIAS
ENCUENTROS II Congreso Internacional Formación, Tecnología y Competencias digitales en la Educación Congreso virtual, 24 de noviembre d...
Sumamos nuevos profesionales en la escuela
Sumamos nuevos profesionales en la escuela El modelo de escuela ha cambiado, está cambiando y tiene que cambiar mucho; como también lo es...