Mapes conceptuals per aprendre a pensar
La proposta pretén ajudar l’alumnat a avançar en un aprenentatge dels mapes conceptuals de manera que se’ls puguin anar apro...
Reforç per a l’autosuperació
Els premis concedits als millors estudiants de la classe, i que tenien com a objectiu motivar la superació, no sempre generen aquest efec...
Núria Castejon, directora de programas testimoniales. «Si los escuchas, algunos te hacen parar»
La Núria té una llarga trajectòria a treballar en programes on l’opinió dels protagonistes dibuixa el camí de...
Formación de nuevos públicos
Una evolución positivaEn los últimos veinticinco años, la evolución del entramado musical español ha sido más que notable. Se han c...
Gestió dels indicadors per a una avaluació trans-formativa
L’avaluació de centre mitjançant els indicadors té una dimensió formativa per a la institució docent com a or...
Entre la llibertat i la rebel·lia dels adolescents
Atès que fomentar la lectura, en general, i gaudir de la literatura, en particular, són un repte al qual s’enfronten els adolescen...
LOMCE y neoliberalismo
La LOMCE se’ns presenta com una referència per a l’excel·lència i per obtenir uns millors resultats en els diferents ...
¿Elitismo democrático o ciudadanía democrática?
Desde el inicio de la Guerra Fría, a finales de los años cuarenta, la creencia dominante entre los educadores musicales de las escuelas...