No conozco a mi compañero de mesa
Què vol dir sentir-se estranger? Amb quines barreres lingüístiques, culturals, físiques i socials es troben els alumnes i le...
Poètica a les converses amb les famílies
D’entrevistes entre mestres i famílies n’hi ha de molts tipus. Tanmateix, entre tota la tipologia que en podem arribar a trobar, l&...
Generar bienestar en la escuela
Avui, podem afirmar que la salut (i la malaltia) i el benestar (entès com a qualitat de vida individual i col·lectiva) no són q&u...
Milena en qüestió
La integració d’alumnes de la USEE
El cas que exposem presenta la integració d’una unitat de suport a l’educació especial (USEE) en un institut i com els seus ...
Una activitat base de ritme: compàs
La pedagogia que es proposa a Educadors Musicals Artesans encaixa en la meva manera de plantejar les classes. A través del moviment corpo...
Estiu, hivern
Éleos con corazón
Des de fa uns quants anys, la nostra escola aposta per la recerca de nous camins, sobretot des del punt de vista metodològic, amb la fina...