Éleos con corazón
Des de fa uns quants anys, la nostra escola aposta per la recerca de nous camins, sobretot des del punt de vista metodològic, amb la fina...
Conviu, valora i estima. Educació emocional i acció tutorial a l´educació primària
La postmodernitat ha contribuït a expandir i a revaloritzar el món emocional reivindicant-ne l’espai en un discurs pedagògic ...
Actitud: Vivir el ahora para celebrar que estamos vivos
Aprenem a jugar a escacs (segona part)
Presentem aquí la segona part de la proposta didàctica començada al número de juliol-agost. En aquest lliurament, ens cent...
LOMCE: que no ens aixequin la camisa!
Reflexions i comentaris recollits al web www.grao.com després de la lectura de l’article «LOMCE: que no ens aixequin la camisa!&raq...
Glosar a l’escola primària?
Glosar és una activitat comunicativa tradicional, actualment en vies de revitalització i reformulació a Catalunya. Coneguda en altres ...
Teresa Punta: «Les dones mestres som bombes de llavors»
Ha estat mestra, directora d’escoles i supervisora de la província de Chubut, l’Argentina. A llarg d’anys de feina ha anat co...
No etiquetar, sinó conèixer
Classificar una criatura en funció de les capacitats o del caràcter que mostra provoca efectes en la construcció de la seva ident...