Poblar l’escola. Acollir i integranr els mestres que hi arriben
Si fem un parallelisme entre poble i escola i ens preguntem qui pobla aquest poble que és l'escola, la resposta genèrica seria: «Les p...
La gestió de l´educació bàsica al Brasil
Us mostrem l’organització politicoadministrativa del Brasil, la complexitat dels òrgans de gestió responsables del sistema ...
Material per a l’alumnat: Conviu, valora i estima. Educació emocional i acció tutorial a l´edu...
La postmodernitat ha contribuït a expandir i a revaloritzar el món emocional reivindicant-ne l’espai en un discurs pedagògic ...
La Tira
Material per a l’alumnat: Aprenem a jugar a escacs (segona part)
En aquest bloc d’activitats, presentarem les peces a l’alumnat i, oralment, n’explicarem el moviment utilitzant un tauler mural o un...
Mercè Escardó, directora de la Biblioteca Can Butjosa. La fórmula secreta de la màgia
I si traiem el peu de l’accelerador, per educar?
Vagarejar no vol pas dir 'suspendre el temps', sinó 'adaptar-s'hi sense deixar que ens atabali'. Implica disponibilitat i, en definitiva...
La LOMLOE a debate: ¿qué modifica la nueva ley?
La LOMLOE a debate: ¿qué modifica la nueva ley? Fernando Trujillo Sáez El pasado 29 de diciembre de 2020 se publicaba en el BOE la LOML...