De què ens admirem
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Mes enllà de l’escola. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen. Volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu.
Optimitzem la gestió del temps a les reunions
Perquè una reunió sigui útil i no es converteixi en un «vampir» del temps i energia ha d’estar ben preparada pe...
La universitat i l’escola infantil: el fruit d’un treball compartit
La trobada entre la universitat i l’escola infantil pot enriquir les pràctiques pedagògiques de l’escola i afavorir el desen...
Poblar l’escola. Acollir i integranr els mestres que hi arriben
Si fem un parallelisme entre poble i escola i ens preguntem qui pobla aquest poble que és l'escola, la resposta genèrica seria: «Les p...
La gestió de l´educació bàsica al Brasil
Us mostrem l’organització politicoadministrativa del Brasil, la complexitat dels òrgans de gestió responsables del sistema ...
Material per a l’alumnat: Conviu, valora i estima. Educació emocional i acció tutorial a l´edu...
La postmodernitat ha contribuït a expandir i a revaloritzar el món emocional reivindicant-ne l’espai en un discurs pedagògic ...
La Tira