Les imatges com a facilitadores de l’aprenentatge
Professors, estudiants i investigadors coincideixen a ressaltar la importància de les imatges en el procés educatiu, com a dispositius q...
Hacer música para el desarrollo personal y social
Afegim sal a la neu amb enfocament STEAM per a primària
Afegim sal a la neu amb enfocament STEAM per a primària La sensopíndola Sal-neu del grup Sensociencia va ser dissenyada per a secundàri...
Generar bienestar en la escuela
Avui, podem afirmar que la salut (i la malaltia) i el benestar (entès com a qualitat de vida individual i col·lectiva) no són q&u...
El projecte lingüístic de centre
En aquest article es mostra la manera de gestionar i avaluar un projecte lingüístic de centre a l’institut Mirador del Genil (C&ogra...
Hacer música, un valor en muchos sentidos
El programa TEI: tutoria entre iguals
La convivència als centres de primària i secundària, i concretament l’assetjament escolar, és actualment un dels tem...
En la orquesta todos son iguales
Como aquellas melodías que en cuanto las escuchamos nos remiten a sensaciones o a experiencias vividas tiempo atrás, el término desigu...