Dialogar i conviure per créixer
Sovint, perdem el sentit del que fem a l’aula. En aquest article, hi volem defensar la necessitat de fonamentar la vida quotidiana a clas...
Incorporació d´educadors socials a les escoles
Incorporació d’educadors socials a les escoles Rut Barranco, Eva Bretones Enfront dels interrogants que continua plantejant la incorporac...
Queremos MusicArte, una proposta de treball interdisciplinari
Queremos MusicArte és un projecte col·laboratiu que, fent ús de les TIC i de les arts (fonamentalment música i plàs...
Les Cases de la Música, un projecte transformador.
Aviat farà cinc anys de la posada en marxa a Mataró d'un model pioner al nostre país, tant pel que fa als objectius que persegueix com...
Pot ser l’escola un espai políticament neutral?
En aquest article d'opinió, Guillem Riba reflexiona sobre si l'escola pot ser un espai políticament neutral.
L’Escola Municipal de Música de Gelida: un procés nascut del compromís.
La tradició musical i la implicació de la comunitat educativa amb l'Administració local han fet possible l'Escola de Música de Gelida...
Danza implicada
Recomanacions de BBM.