Alumnat d’altres cultures
Quan s'informa un tutor o una tutora de l'arribada d'un alumne nou, acostuma a fer-se preguntes del tipus: «Un alumne més i, per acabar...
EN LÍNI@: Innovació en l’avaluació
La premsa s'ha fet ressò d'una experiència d'avaluació dels aprenentatges, desenvolupada per una trentena de centres, en la qual l'alu...
La inclusión de niños y jóvenes “vulnerabilizados”: un reto para el profesorado
Pósteres digitales (glogser.edu) y educación musical
¿Qué fue antes, el huevo o la gallina? La dicotomía imposible entre el «saber» y el «saber ...
José Blas García Pérez Maestro y profesor asociado a la Universidad de Murcia Twitter: http://twitter.com/jblasgarcia Blog http://jbla...
En contexto: Rodeo con pañuelos
Rodeo con pañuelos Se presentan dos actividades para la etapa infantil, basadas en la discriminación auditiva y el movimiento, y una prop...
Componem música amb la tauleta tàctil
Les tauletes tàctils, utilitzades en el moment adequat i de manera adient, poden obrir escenaris nous dintre de l’aula de música, ...
El diálogo constructivo
La bona expressió oral es considera necessària per exercir algunes professions, com ara l’advocacia o el periodisme radiofò...