La inclusió de nens i joves “vulnerabilitzats”: un repte per al professorat
Un entrepà de piràmide
Gemma Sebares-Valle, arqueòloga i divulgadora: «Ensenyar com es podia ensenyar història era tot u...
Una autodefinició: Entusiasta, enamorada de l’arqueologia i la història i addicta als reptes. Un lema de vida: Els canvis també s...
Refuerzo para la autosuperación
Els premis concedits als millors estudiants de la classe, i que tenien com a objectiu motivar la superació, no sempre generen aquest efec...
Llegat pedagògic: vides a l’escola de Riachuelo
“Aquest nen no para ni un moment!” Com es pot detectar un possible trastorn per dèficit d’atenci...
«El meu nen no para ni un moment, contesta malament i no m'obeeix, això porta problemes a casa i amb la seva germana. Només vol parlar...
La autoestima como nexo de grupo
De com una pandèmia va fer caure un gegant
Carlos Colom Miralles Mestre i director del CEIP Don Blasco de Alagón. Vilafranca (Castelló) c.colom@edu.gva.es La pandèmia va suposar ...