No etiquetar, sinó conèixer
Classificar una criatura en funció de les capacitats o del caràcter que mostra provoca efectes en la construcció de la seva ident...
Una comunitat lectora: CRA Entreviñas
A causa de les dimensions de les escoles rurals, la comunicació que s’hi estableix entre famílies i mestres és més d...
L’escola intrusiva
El concepte d’"escola intrusiva" respon a un model de pedagogia alternativa que fuig dels paràmetres pedagògics tradicionals i que...
Comunicació oral: una qüestió d’actitud
Mostrar-se natural, obert i flexible ajuda a establir una relació cordial i de confiança amb els alumnes i en millora la predisposici&oa...
Com fer un préssec amb fang
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Aprendre a treballar en equip
En aquest article, després de fer una referència breu al procés de formació realitzat al centre sobre el Programa CA/AC (&...
[Re]Pensar i organitzar la tutoria per a un pràcticum professionalitzador en la formació de mes...
La formació incial de mestres es caracteritza pel seu tarannà professionalitzador. A més dels coneixements sorgits de la recerca,...
ArTree, a different point of view
Aquesta experiència educativa interdisciplinària es portà a terme durant el curs 2014-2015 a l’escola Pax, de Tarragona, am...