“Water Saving Awards”. Un proyecto interdisciplinario competencial
¿De dónde partimos?Agenda 21Partimos de una situación problema. Llevamos a los alumnos y alumnas a dar una vuelta por el instituto y l...
Compte amb el determinisme
En aquest article d'opinió, Ana Cobos ens recorda que amb mitjans és possible superar determinismes i que el repte del sistem...
La consciència fonològica: amb petites dosis n’hi ha prou
La consciència fonològica ha entrat amb força a les aules, i la rapidesa mateixa amb què s’implementa genera molts d...
Coneguem Salvador Espriu
Aquest article presenta l’experiència de la realització, a diferents escoles de Catalunya, d’un taller didàctic sobre...
Aprenent dansa amb música pop
Sovint, tant a la classe d’educació física com a la de música, s’utilitzen les danses tradicionals locals i d’a...
Los contenidos específicos musicales en la formación del maestro de educación musical en la un...
El sistema educativo de nuestro país ha sido sometido a modificaciones legislativas frecuentes y todo cambio producido en la educación ...
Educación musical y diversidad
hit, -Me gusta el folklore argentino; no todo. Me gusta el que supiera crear Gustavo "Cuchi" Leguizamón. Desde que fui definiéndome ide...
El blogfolio en la enseñanza musical