Rampes per moure’ns i pensar
Podem treballar física a educació infantil? Hi tenen cabuda les activitats relacionades amb la velocitat, les forces i el moviment? Aqu...
La composició escrita. Com ensenyem a escriure, com n’aprenen els alumnes?
L'article planteja tres qüestions: els aspectes bàsics sobre la composició escrita com a objecte d'ensenyament i aprenentatge; una apr...
Materials didàctics per ensenyar el patrimoni: Entre el paper i el 2.0
A les darreres dues dècades, s'ha creat un bon grapat de recursos didàctics al voltant del patrimoni, amb la intenció comuna d'ajudar ...
Trobades: estar junts a l’escola infantil
El present escrit no narra un projecte desenvolupat. És solament la recollida d'idees per elaborar una proposta més definitiva sobre el...
La subjectivitat a l’aula
En aquest article, hi volem relatar una experiència d'aprenentatge de dos continguts bàsics de l'assignatura de llengua (l'objectivitat...
Encuentros
V Congreso Internacional de Música y Cultura para la Inclusión y la Innovación (CIMCII) Toledo, fecha pendiente de confirmación en...
Patrimonis com a passatges connectius
En aquest article, s'hi comparteixen experiències i reflexions al voltant de l'educació patrimonial vinculada a escoles a nivell intern...
De l’ou al pollet
A l'escola Valldeflors, de Tremp, hi realitzem una experiència amb nens i nenes de P5 perquè puguin seguir el procés d'evolució de l'...