Chemi Martín, membre d’Aules al Carrer. «Som tots»
Recursos per a la pràctica: Instal·lacions de joc presimbòlic i simbòlic
¿Cómo se aprende a ser docente?
Reciclar paraules
L’escola Puig Segalar, de Viladamat (Alt Empordà), integrada a la ZER Tramuntana, té molta cura de les relacions interpersonals i ...
Optimitzem la gestió del temps a les reunions
Perquè una reunió sigui útil i no es converteixi en un «vampir» del temps i energia ha d’estar ben preparada pe...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades. Convocatòries. Web
Per què insistim en conversar per aprendre ciències?
En aquest article, hi defensem la necessitat de conversar per aprendre ciències a partir d'exemples i reflexions extrets d'una recerca e...
El diàleg a l’aula des de la perspectiva sociocultural
En aquest article, hi explorem els trets generals de dues nocions desenvolupades pels estudis socioculturals interessats en la interacci...