GUIXdos, núm. 160: Sol-Fem. Joc de preguntes musicals.
Com en tants i tants altres centres, la nostra escola, el CEIP Font d'en Fargas, de Barcelona, mostra un gran interès pel foment del con...
Un llenguatge més, l’escriptura coreogràfica
Recortes sí, ¿pero cuáles?
Observació i atenció a l’aula de problemàtiques habituals en el traç de l’escriptura
Tradicionalment, s’han utilitzat una infinitud de còpies, mostres i manuals d’escriptura perquè l’alumne disgrà...
Treball a l’aula en contextos multilingües.
A partir de la descripció d'una experiència en el context del Canadà, en el present article, s'hi fan una sèrie de consideracions i r...
Caminem al costat de l’infant per trobar les respostes del que necessita
¿Qué nos pasa cuando oímos hablar del trastorno por déficit de atención e hiperactividad?
Competencia perceptiva de la música y patrones musicales
Competencia perceptiva de la música y patrones musicales Formar a escuchadores competentes Josep Lluís Zaragozà Escuela Superior de M&#...