Per arrodonir: Sobre la igualtat entre homes i dones
EL IIMI y la música como motor de cambio social
Cuatro historias realesSe llama Hugo (nombre ficticio), tiene 20 y años y toca el contrabajo. Viene de una familia de músicos salvadore...
Mapes conceptuals per aprendre a pensar
La proposta pretén ajudar l’alumnat a avançar en un aprenentatge dels mapes conceptuals de manera que se’ls puguin anar apro...
Pistes per a l’avaluació: La igualtat dels sexes a l´educació infantil
Formación de nuevos públicos
Una evolución positivaEn los últimos veinticinco años, la evolución del entramado musical español ha sido más que notable. Se han c...
Gestió dels indicadors per a una avaluació trans-formativa
L’avaluació de centre mitjançant els indicadors té una dimensió formativa per a la institució docent com a or...
Amb les famílies: Ser nena, ser nen…, en família
¿Elitismo democrático o ciudadanía democrática?
Desde el inicio de la Guerra Fría, a finales de los años cuarenta, la creencia dominante entre los educadores musicales de las escuelas...