Situación del bachillerato de artes escénicas, música y danza
IntroducciónLos días 24 y 25 de febrero se ha celebrado en Almagro (Ciudad Real) el I Foro de Profesores de Bachillerato de Artes Escé...
Educació ambiental i coneixement de l’entorn a l’etapa d’infantil
El tractament de l’educació ambiental a l’etapa d’infantil passa necessàriament pel coneixement de l’entorn. En ...
Aulas como aviones
¿Qué esperan los padres del programa de música?
A veces, por fortuna pocas veces, el profesorado de música topa con cierta oposición a la orientación que da a la música en el proyec...
Què aporta la psicomotricitat a l´escola?
Dues mestres d’educació infantil de l’etapa 3-6 reflexionen sobre la seva experiència com a psicomotricistes a l’escol...
EN LÍNE@: Las condiciones emocionales del profesorado
La educación musical en entornos inmersivos
Desde la aparición de Internet, hace ya veinte años, tanto la información como la comunicación han sufrido cambios irreversibles. Com...
Contes per al poble
L’activitat anomenada contes per al poble és una variant del contacontes. Consisteix en el fet que les famílies expliquen els cont...