Projecte per a alumnes amb altes capacitats basat en el model CAITAC i les intel·ligències múl...
L’alumnat amb altes capacitats necessiten programes actius d’aprenentatge que el motivin i que els permetin desenvolupar la seva creativi...
La voz y el canto
Judith Akoschky, especialista en educació infantil, ens presenta de manera precisa, concreta i rigorosa una proposta metodològica musica...
La música como experiencia integradora en educación especial
La necesidad del claustro de un centro de educación especial de profundizar en la experiencia musical para el tratamiento de las dificul...
Transformem les reunions amb les famílies
A l’educació infantil i primària és possible transformar la reunió amb les mares i els pares en una experiènc...
La escucha sonora y musical
Judith Akoschky, especialista en educació infantil, ens presenta de manera precisa, concreta i rigorosa una proposta metodològica musica...
Rosa Regàs: «Som el que hem après a la infància. Com més enrere, millor»
Rosa Regàs va assistir, dels 3 als 5 anys, a l’escola que Célestin Freinet tenia a Saint Paul en Vence (França). Recorda qu...
El sonido y la música
Judith Akoschky, especialista en educació infantil, ens presenta de manera precisa, concreta i rigorosa una proposta metodològica musica...
En tiempos de virtualidad… ¡la función debe continuar!
La evidencia en la práctica: Evidencia aplicada Desventajas y ventajas de la virtualidad en teatro musical. Evidencias de la valoración...