Anexo: Fondo de recursos
En aquest capítol s'hi inclou un annex que, a manera de fons de recursos, ofereix una varietat d'idees i recursos addicionals que el mest...
EL IIMI y la música como motor de cambio social
Cuatro historias realesSe llama Hugo (nombre ficticio), tiene 20 y años y toca el contrabajo. Viene de una familia de músicos salvadore...
Actividades para todos los cursos
En aquest capítol es presenten una trentena d'activitats tipus que per les seves característiques es poden dur a terme en els diferents ...
Formación de nuevos públicos
Una evolución positivaEn los últimos veinticinco años, la evolución del entramado musical español ha sido más que notable. Se han c...
Bloque IV. Danza
En aquest capítol presentem una sèrie d’activitats i jocs organitzats per edats i basats en un dels quatre blocs sobre els quals s...
¿Elitismo democrático o ciudadanía democrática?
Desde el inicio de la Guerra Fría, a finales de los años cuarenta, la creencia dominante entre los educadores musicales de las escuelas...
Bloque III. Creación
En aquest capítol presentem una sèrie d'activitats i jocs organitzats per edats i basats en un dels quatre blocs sobre els quals s'estru...