¿Por qué son necesarios los espacios de acompañamiento?
Aquest article pretén justificar la necessitat que hi hagi espais d’acompanyament a famílies i a infants. Mitjançant l&rsqu...
Música y cultura: El coro desde dentro
L’enfonsament del Titànic educatiu
Danza implicada
Danza implicada Exploraciones de la historia corporal-emotiva Ángela Niebles Gutiérrez Universidad Austral de Chile La danza implicada es...
EN LÍNI@: Té sentit dividir l’escola per edats?
El debat sobre la divisió de l'escola per edats és antic, però fa temps que no es posa sobre la taula. Aquestes són les opinions de l...
Cinema a l’aula
Segons Esther Gispert (2008): «Una imatge no és mai un món, sinó una imatge del món». Aquesta autora ens parla...
Les emocions en moviment
L'àrea d'educació musical es pot convertir en un mitjà preciós per experimentar i viure l'educació emocional. La creativitat i l'exp...
Una experiència interdisciplinària sobre música, emoció i motivació
La música activa emocions i, com a conseqüència, té un gran poder de motivació que es pot utilitzar en l'aprenentatge de les altres ...