Niños jugando a «juegos de niñas»
Tota preocupada, la Isabel ha comentat a la mestra: «No hem fet mai distincions entre els nostres dos fills, un nen i una nena, a l’hora ...
Biblioteca de Aula. Encuentros. Webs
Un submarí a l’escola!
Arribada del submarí a l’escola en ple procés d’estudi sobre el fons marí. Oportunitats, reptes per al projecte. Espe...
Uso de tiempos de la infancia y adolescencia
¿Por qué son necesarios los espacios de acompañamiento?
Aquest article pretén justificar la necessitat que hi hagi espais d’acompanyament a famílies i a infants. Mitjançant l&rsqu...
Optimicemos la gestión del tiempo en las reuniones
Magnet, un regal per a la nostra escola
Us presentem una conversa a tres bandes que us ajudarà a conèixer el sentit, el procés i el treball que hem dut a terme a l&rsquo...
Emociones, interculturalidad y educación física
Emociones, interculturalidad y educación física Bastian Carter-Thuillier, Francisco Gallardo-Fuentes Universidad de Los Lagos (Chile) El ...