Veure-hi amb les mans, sentir-hi amb els ulls
La representació de la discapacitat en els llibres per a nens i joves té implicacions importants per a tots els lectors, amb dificultats...
Fidel Revilla, membre d’Acción Educativa. Apostar per la infància per tenir un futur millor
Fa més de trenta-cinc anys que treballa a Acción Educativa, un projecte en què creu fermament i al qual ha dedicat una gran part de la...
Material para el alumnado: Mapas conceptuales para aprender a pensar
Fent un “tomb” amb flipped classroom
El flipped classroom (‘classe inversa’) és un model pedagògic que transfereix el treball de determinats processos d’ap...
EN LÍNI@: Té sentit dividir l’escola per edats?
El debat sobre la divisió de l'escola per edats és antic, però fa temps que no es posa sobre la taula. Aquestes són les opinions de l...
El sentir de la acción
El sentir de la acción El aprendizaje como fenómeno radicalmente afectivo Sergio Toro-Arévalo Universidad Austral de Chile / Universida...
Mapas conceptuales para aprender a pensar
Branques bestials
«Ambigüitats» és un projecte d’Agnese Poretti que s’ha realitzat l’any 2005-2006 amb els nens de l’esc...