L’avaluació, eina clau per a l’aprenentatge
La pràctica de la coeducació a l’escola
A partir de constatar la realitat de les escoles, a l'article s'hi argumenta que no hi ha escoles coeducatives. S'hi insisteix en la nece...
Què, amb qui i com mengem.
En aquest moment de definició i construcció del nostre projecte educatiu, la comunitat educativa de l'escola Països Catalans, de Lleid...
Recursos para el aula: Puedo porque pienso que puedo
Puedo porque pienso que puedo El seguimiento al sacrificio para ser la número uno del bádminton; un sueño en forma de baloncesto que to...
Per què tanta violència contra les dones?
El nombre creixent de crims i agressions per violència de gènere ens genera moltes qüestions i sovint ens deixa sense respostes. L'art...
Avaluant la pràctica educativa per a la millora continua dels processos d’ensenyament i aprenent...
En aquest article, s'hi presenta una experiència d'aplicació d'un autodiagnòstic pedagògic que es va dur a terme amb l'Escola Thau de...
El valor de la lectura i el diàleg a l’ESO
Aquesta anàlisi es basa en la convicció estesa que el format digital no farà desaparèixer el llibre en paper, sinó que el complement...
Els rols de gènere en l’àmbit de l’educació física.
El projecte Pràctica Bimba és una collecció de contes infantils que pretén trencar amb la rigidesa de l'educació dels rols de gèner...