La mirada que respira.
Manifestos sobre la lectura, polítiques per fomentar- la, estudis per iniciar-s'hi, mètodes per adquirir fluïdesa, informes sociològi...
Efectes d’ensenyar gramàtica integrada a l’escriptura de narracions
Aquest article presenta els resultats de la implementació d’una unitat didàctica per ensenyar gramàtica i estructura textua...
Milena i l’àvia
Ensenyar a escriure amb sentit.
Ensenyar i aprendre a escriure amb sentit és un dret inalienable de les joves generacions i una obligació o un compromís de les instit...
L´enriquiment de la classe de psicomotricitat amb grups heterogenis
En aquest article, s’hi presenta una nova manera de fer, una nova manera d’organitzar la psicomotricitat a l’etapa d’educaci&o...
Recursos per a l’aula: Microrelats escrits per dones
Els microrelats es caracteritzen per la concisió discursiva, pel sentit del que és instantani, l’humor, la sorpresa, la ironia, la...
Recursos per a l’aula: LleCursiva (Ctrl+I)gim, parlem i escrivim sobre el postureig a les xarxes...
L’alumnat de secundària és assidu a les xarxes socials, per això aquestes esdevenen un recurs interessant per treballar l&r...
El diari d’aula: una eina compartida i compromesa
El diari d’aula és un document dinàmic i interactiu que recull la vida de la classe, que ofereix mirades diferents als fets que es...