La creativitat com a motor de canvi i transformació a través del joc (1a part)
Els infants utilitzen i creen constantment codis i estils de relació nous que sorgeixen de l’espontaneïtat fresca de la seva madura,...
Profundizamos en el arte. Mas allá de la animación lectora
Els mestres i les mestres han de ser una guia per a l'alumnat. La seva primera tasca consisteix a donar-los les ferramentes necessàries ...
Tú la letra y yo la música
La gestió del personal del centre en un context d’autonomia
La gestió del personal docent als centres públics ha estat, tradicionalment, un element considerat vetat per a la gestió de les d...
Proyecto intergeneracional en las escuelas
Fa dos cursos que, des de la FATEC (Federació d'Associacions de Gent Gran de Catalunya), vam engegar el projecte escolar Avi/àvia, apor...
@Piulalite, literatura a cop de tuit
@Piulalite, literatura a cop de tuit Fomentar l’interès per l’expressió escrita entre els adolescents Elisabet Salvador Cañ...
El ukelele en la escuela rural
“M’agrada llegir!”: Un projecte de dinamització lectora
La lectura és quelcom necessari. És la base del llenguatge; és el viatge a la màgia i a la creativitat; és la via p...