Parlem-ne!
Aquest article té com a finalitat oferir una proposta d'intervenció per desenvolupar la competència oral al cicle inicial. La lliguem ...
Va de… les emocions a l´escola
Va de... Les emocions a l’escola Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... al que fem de ...
Ressenya: Fer de mestre quan ningú no sap per a què serveix
Ressenyes Fer de mestre quan ningú no sap per a què serveix FUNES, J. Barcelona. Eumo, 2019 Jaume Funes, conegut àmpliament en el secto...
Aules segures per a tots i totes: una realitat possible
Andrea Khalfaoui Larrañaga Investigadora postdoctoral a la Universitat de Deusto andrea.khalfaoui@deusto.es Gran part de la violència que...
Aprofundim a l’art. Mes enllà de l’animació lectora
Els mestres i les mestres han de ser una guia per a l'alumnat. La seva primera tasca consisteix a donar-los les ferramentes necessàries ...
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA
LA EVIDENCIA EN LA PRÁCTICA (Re)escribiendo los (nuevos) deberes Evidencia aplicada Se presenta un estudio de caso, Mireia, pianista con ...
Projecte intergeneracional a les escoles
Fa dos cursos que, des de la FATEC (Federació d'Associacions de Gent Gran de Catalunya), vam engegar el projecte escolar Avi/àvia, apor...
Cap solució tecnològica substitueix la vivència del temps escolar
Cap solució tecnològica substitueix la vivència del temps escolar La pandèmia i els diversos confinaments han tingut una repercuss...