Ressenya: La literatura infantil y juvenil
AICLE: integració de llengua estrangera, continguts i competències
La posada en marxa de programes educatius que utilitzen la metodologia AICLE, d'aprenentatge integrat de llengua i continguts, comporta u...
Créixer
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Ressenya: Els secrets de parlar en públic
Del relat curt, al text periodístic
Aprendre a llegir i a escriure és aprendre a utilitzar la llengua escrita perquè ens pugui ser útil. I el text literari ens perme...
Comitès de biblioteca: una proposta lectora d’impacte des del món rural
L’apatia per la lectura va esdevenir un desafiament a la nostra institució educativa ubicada a la zona rural de Cali (Colòmbia), o...
Tres microcontes de temàtica cruel
L’experiència d’aula que presentem té com a eix vertebrador tres minificcions on el tema de la crueltat és bàs...
Joan Vaello. “No hi ha problemes, hi ha reptes. El problema t’atura mentre que el repte t’estimul...
Fa trenta-dos anys que em dedico a l'ensenyament. Hi vaig començar com a mestre; després, vaig fer de professor de filosofia a secundà...