Sociolingüística i argumentació al cicle superior de primària
Aquest article presenta l’anàlisi d’una seqüència didàctica experimentada a l’aula amb escolars de sis&egr...
Com podem ser més amics?
El present treball sintetitza una experiència de participació desenvolupada en un centre docent per part de l’alumnat del darrer c...
Narratives de mestres sobre infància indígena
Narratives de mestres sobre infància indígena Mabel Odilia Farfán Martínez Universitat del Tolima (Colòmbia) A través de...
Una experiència d’ensenyament de coneixements gramaticals a cicle inicial
El curs 2007-2008, el Departament d'Ensenyament va promoure l'endegament del nou Projecte d'actualització de la metodologia d'immersió l...
La literatura en las aulas
Da la impresión de que, como Sísifo y su imposible intento de alcanzar la cima de la colina empujando su piedra, estamos condenados a d...
Integración lingüística del alumnado inmigrado
Ressenyes. Web
La gestió eficaç del temps de classe
La lliçó magistral ha deixat de ser un model pedagògic vàlid a les nostres institucions docents. Això no obstant, n...