Ressenya: DidàcTICs. Projectes de llengua i literatura per a l´aula de secundària
Ressenyes DidàcTICs: Projectes de llengua i literatura per a l’aula de secundària MARTÍ, A.; GARCÍA, P. Alzira. Bromera, 202...
LOMCE: ¡que no nos tomen el pelo!
Centre de les Arts de l’Hospitalet. Un instrument municipal per a la participació comunitària....
El Centre de les Arts de l'Hospitalet de Llobregat genera un seguit d'activitats artístiques amb l'objectiu que ciutadanes i ciutadans d...
A poc a poc i bona lletra.
Sovint, un dels mals de cap de les famílies (i dels mestres) és saber a quina edat han d'aprendre a llegir i escriure els infants. En a...
Docencia confinada: valorar lo esencial
Spot Music: música en la publicidad
Con este recurso se sitúa al alumnado como consumidor crítico de la publicidad mediante la escucha activa, el análisis, la edición y ...
LOMCE: ¡que no nos tomen el pelo!
Festival Artescape, percussió i «hip hop» per un canvi de rumb juvenil.
El projecte pretén millorar la situació social del collectiu de joves nouvinguts adolescents dels barris del Poble Sec i Sants de Barce...