«Educació a l’hora» i secundària obligatòria
Podem utilitzar el temps com una eina de transformació al servei de l’educació? Els horaris acadèmics poden ser un instrume...
La intercomprensió: una eina per potenciar el plurilingüisme
La millor manera de facilitar la comunicació entre comunitats de llengües diferents sense destruir la diversitat lingüística p...
Una productora de cinema a l’escola
La creació de curtmetratges no és una activitat especialment nova a l’entorn educatiu, però mercès als avenço...
El diàleg constructiu
La bona expressió oral es considera necessària per exercir algunes professions, com ara l’advocacia o el periodisme radiofò...
Recursos digitals per aprendre llengües
L'aprenentatge de les llengües s'ha transformat enormement amb la irrupció de la digitalitat. Aprenents i docents han de seleccionar, a...
Reseña
¿Cómo aprendemos?: Una aproximación científica al aprendizaje y a la enseñanza RUIZ MARTÍN, H. Barcelona. Graó, 202...
Mirar el món amb els ulls de l´altra persona. El mapa d´empatia
El mapa d’empatia és un instrument útil per a l’orientació i la tutoria, aplicable en distintes situacions. Ens perme...
Aprendre a prioritzar
Per poder gestionar el nostre temps de forma adequada hem de saber prioritzar totes les activitats i tasques que hem de realitzar. Priori...