Pràctiques i identitats dels mestres rurals francesos
Les investigacions recents sobre les pràctiques de les mestres i els mestres que exerceixen en escoles rurals i de muntanya posen de mani...
Notícies d’interès
¿Qué nos pasa cuando oímos hablar del trastorno por déficit de atención e hiperactividad?
Entre algunos profesionales psico-socio-sanitarios, ante el diagnóstico de este trastorno hay más posiciones previas que, por ejemplo, ...
La formació interna del professorat del centre en competència digital
La formació en competència digital docent és una de les instruccions més sol·licitades pel professorat en general. ...
L´alumnat amb «problemes de conducta»
Aquest article ens vol fer reflexionar sobre les experiències i les situacions que vivim diàriament a l’escola relacionades amb el...
Elena Lobo. Abrir la puerta a la inclusión
Construir educació des d’un ajuntament
A partir del sentit etimològic d'«ajuntament» com a lloc on ens «ajuntem» i treballem «j...
Conversant en rotllana: gestió d´impulsos