Projecte Espurn@, una proposta per a l’educació en la diversitat.
Si ens demanessin de descriure els trets fonamentals d'Espurn@ en poques paraules, aquestes serien comunitat, treball telecollaboratiu i ...
Ressenya: Aprender en equipos de aprendizaje cooperativo. El programa CA/AC
Millorem les nostres capacitats de gestió emocional?
No hi ha emocions «bones» i emocions «dolentes», ja que totes tenen una funció: ens avisen d’alguna cosa i ens pr...
Mestre, el nostre rètol és a l’autobús!
El present article relata la implementació d’un projecte innovador d’aprenentatge servei al CEIP El Puche, que es troba situat en u...
Algunes nocions essencials de sociolingüística per a docents de primària i secundària
Aquest article s’adreça als docents de primària i secundària i vol presentar, de manera sintètica, alguns dels conce...
La comprensión de los textos: fundamentos teóricos y estrategias lectoras
Dado el abrumador volumen de información escrita que deben manejar los alumnos, es muy difícil imaginar un proceso educativo eficaz sin...
Webquesta: astronomia a l’aula.
Experiència sobre la creació i el treball d'una webquesta amb un grup classe de segon de cicle superior de primària (sisè). La webque...
Crònica: Congram19, el congrés sobre ensenyament de la gramàtica que ja és un referent en l´...