Magnet, un regal per a la nostra escola
Us presentem una conversa a tres bandes que us ajudarà a conèixer el sentit, el procés i el treball que hem dut a terme a l&rsquo...
El disseny de materials didàctics
Les propostes del llibre de text depenen de les intencions i de les concepcions educatives del govern i dels autors, mentre que el paper ...
La dona no té ningú que li escrigui
La invisibilitat femenina als currículums, a les programacions didàctiques i als llibres de text continua sent una realitat que actualme...
L’empremta del passat per construir el futur
Què necessita un cargol per ser feliç? Un lleó podria viure en una illa? Quin és el camí que fa un os fòssil...
Lectura, escriptura i «noves» tecnologies
El text aborda els desafiaments de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). A partir del concepte de "multimodalitat", e...
Textos narratius i gamificació
En el present article, s’hi justifica la importància de l’ensenyament dels textos narratius a les aules de llengua castellana i lit...
Jaume Cela, mestre, escriptor i director. “S’ha fet gran…”
Tots els infants creixen. Tots menys un. D’acord... És una frase -afortunadament- ja escrita, però conté les paraules juste...
Crònica: XI Taller Llatinoamericà per a la Transformació de la Formació Docent en Llenguatge