Veure-hi amb les mans, sentir-hi amb els ulls
La representació de la discapacitat en els llibres per a nens i joves té implicacions importants per a tots els lectors, amb dificultats...
Prácticas interculturales en la clase de lengua española para estudiantes extranjeros del progr...
Gitanas: Hablan las mujeres “roms” de Europa
La lectura i l´escolta crítiques
La lectura crítica és escolta crítica. Hi ha lectura crítica quan el pensament assoleix la màxima elevació; ...
En context: Cartes al director
En aquest text es presenten tres activitats desenvolupades en una seqüència didàctica d’escriptura d’una carta al direc...
Tot mirant-se al mirall
Com s’ha d’ensenyar a escriure per aprendre a secundària? Quan haurien d’(aprendre a) escriure els estudiants? Quins só...
La gestión de las emociones en el aula: ¿técnica o arte?
Fent un “tomb” amb flipped classroom
El flipped classroom (‘classe inversa’) és un model pedagògic que transfereix el treball de determinats processos d’ap...